contul-hyundai

Incepand cu data de 1 iunie, aplicatia Bluelink va fi accesibila numai prin contul Hyundai.
Pentru a crea un cont Hyundai, este necesar sa va deconectati din aplicatia Bluelink si sa urmati instructiunile de mai jos.

Pasul 1.

Deschideti aplicatia Bluelink de pe smartphone. Pentru a va deconecta, este necesar sa apasati butonul My Account → Logout. In momentul in care apare pagina de acces de mai jos, accesati “Bluelink Account”.


Pasul 2.

Introduceti numele actual de utilizator (adresa de email) si parola, iar ulterior apasati “LOG IN”. In cazul in care nu cunoasteti aceste detalii, accesati linkul situat sub caseta de inregistrare.




Pasul 3.

Actualizati contul Hyundai prin accesarea casetei "UPGRADE“.


Pasul 4.

Noul cont Hyundai va fi creat. Daca aveti deja un cont, apasati “Link with Existing Hyundai Account” si urmati instructiunile.


Pasul 5.

Introduceti adresa de email corespondenta numelui de utilizator. Puteti utiliza adresa existenta pe aplicatia Bluelink. Introduceti numele si prenumele, iar ulterior alegeti o parola. Cerintele pentru alegerea unei parole sunt evidentiate in partea de jos a campului. Acceptati termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei si apasati “REGISTER”.


Pasul 6.

Veti primi un cod de verificare pe adresa de email. Introduceti codul si apasati “VERIFY”. Daca nu primiti email-ul de confirmare, verificati folderul Spam sau apasati din nou butonul pentru transmiterea codului.


Pasul 7.

Dupa verificarea adresei, este necesar sa permiteti aplicatiei accesul la informatiile personale: “ALLOW”.


Pasul 8.

In acest pas se va face conexiunea intre contul Hyundai si numarul de telefon. Este necesar sa introduceti codul tarii si numarul personal. Pentru confirmare apasati „VERIFY”.


Pasul 9.

Veti primi un mesaj cu un cod de verificare format din 6 cifre. Introduceti codul in campul aferent si apasati “Confirm & Proceed”.


Pasul 10.

Veti primi un mesaj de confirmare privind verificarea numarului de telefon. Apasati “OK” si contul de Bluelink va deveni noul cont Hyundai.


Nota:

Dupa realizarea contului Hyundai, credentialele existente pentru aplicatia Bluelink nu vor mai functiona. Pentru a accesa aplicatia, trebuie sa utilizati parola noului cont Hyundai.

FAQs​ - Intrebari frecvente


Care este diferenta dintre contul Hyundai si contul Bluelink?

Contul Hyundai permite accesul la toate serviciile Hyundai (actuale si viitoare). Contul Bluelink permite doar utilizarea serviciilor furnizate in aplicatia Bluelink si in autovehicul.


Cum stiu daca inca utilizez aplicatia Bluelink?

Daca v-ati inregistrat in aplicatia Bluelink inainte de data de 9 decembrie 2020, utilizati contul Bluelink pentru a realiza tranzitia catre contul Hyundai.


De ce trebuie sa imi actualizez contul?

Incepand cu luna iunie 2021, aplicatia Bluelink nu va mai functiona. Daca nu efectuati trecerea de la contul Bluelink la contul Hyundai pana la finalul lunii mai, toate datele vor fi sterse.


Ce costuri implica utilizarea contului Hyundai?

Contul Hyundai este un serviciu gratuit.


Care sunt serviciile pe care le pot folosi prin intermediul contului Hyundai?

Bluelink este primul serviciu care va fi disponibil prin intermediul contului Hyundai. In perioada urmatoare, toate serviciile Hyundai vor putea fi folosite de pe acest cont.


Ce se intampla daca nu imi actualizez contul?

Incepand cu data de 1 iunie 2021, aplicatia Bluelink nu va mai functiona. In cazul in care tranzitia catre contul Hyundai nu va fi realizata pana la aceasta data, veti fi deconectat automat din aplicatie. Toate datele personale vor fi sterse si va fi necesar sa va creati un cont nou.


Aveti intrebari?

Contactati echipa noastra de suport: hyundai-account@hyundai-europe.com



Share by: