Kona Hibrid - Caracteristici

Tehnologie si conectivitate.


Noul KONA Hybrid dispune de tehnologii avansate pentru un stil de viata activ.

Siguranta

Hyundai SmartSense.

    Pachetul Hyundai SmartSense dispune de o serie de sisteme de asistenta pentru conducatorul auto.   

Conectivitate

Tehnologii avansate.

KONA dispune de tehnologii avansate pentru un stil de viata activ - functii de conectivitate si caracteristici de confort care permit utilizarea intuitiva

Confort

O serie de noi caracteristici.


Atat conducatorul auto, cat si pasagerul din dreapta beneficiaza acum de o calatorie mai confortabila.

Luminile ambientale sunt pozitionate in partea inferioara a consolei

KONA dispune de o camera video pentru marsarier, cu linii de ghidare dinamica.

Padele pe volan.

Transmisia DCT in sapte trepte ofera posibilitatea schimbarii vitezelor prin intermediul padelelor montate in spatele volanului.

Performanta

Eficienta sporita. Emisii reduse.

Noul SUV ofera o putere de 141 CP si un cuplu de 265 Nm.

Pentru o experienta de condus mai placuta, KONA Hybrid poate fi asociat

unei transmisii cu dublu ambreiaj cu 6 trepte.

Fluxul de energie.

In functie de modul de condus, noul KONA Hybrid comuta perfect intre motorul electric si cel conventional sau, uneori, pot fi utilizate simultan. Folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul si pentru a recupera energia, un sistem regenerativ de franare incarca bateria. 

Start/ Viteza redusa.

Energia stocata in baterie alimenteaza motorul electric.

Accelerare/ Rampa.

Motorul electric impreuna cu cel pe benzina imbunatatesc performantele, reducand totodata consumul de combustibil.

Viteza constanta.

La o viteza constanta, puterea este livrata fie de motorul pe benzina, fie de cel electric, luand in considerare eficienta.





Recuperarea energiei

La franare sau mers inertial, rotirea volantei alimenteaza sistemul MHSG, care actioneaza apoi ca un generator cu o recuperare maxima a puterii de la 10 pana la 12 kW. Generatorul converteste energia cinetica de la franare in electricitate si o transmite inapoi la bateria de 48 V.

Sistem start-stop extins.

Cand se ruleaza la viteze mici, functia start-stop se activeaza la 30 km/ h. La o decelerare intre 30 - 0 km/ h si cu ambreiajul decuplat, motorul se opreste complet.

Reducerea vitezei/ coborare.

Sistemul regenerativ de franare incarca bateria, folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul.

Sistemul regenerativ de franare.

Cu ajutorul motorului electric devenit generator, energia cinetica este transformata in energie electrica, stocata in baterie.

Design

Share by: