* Campurile marcate cu * sunt obligatorii
Hyundai i20 se remarca prin designul expresiv, inspirat de filosofia globala Hyundai „Sensuous Sportiness” - primul model din Europa care integreaza noua directie stilistica.
Noul i20 se remarca prin tehnologiile avansate pentru siguranta ta si a celor dragi.
Mai mult confort datorita gamei diversificate de functii pentru conectivitate.
Datorita calitatii, fiabilitatii si functionalitatii, Hyundai i20 ofera un pachet complet de conectivitate si de siguranta.
Interior
Un element specific de design il reprezinta liniile orizontale, care acopera plansa de bord, sporind eleganta habitaclului.
Noul i20 dispune de o noua tehnologie pentru iluminarea ambientala.
In habitaclu descoperim materiale de calitate si un spatiu generos.
Noul i20 dispune de tehnologii avansate de siguranta si de conectivitate,
alaturi de o gama diversificata de motorizari.
Cea mai performanta motorizare este 1,0 T-GDi, in variantele de 100 CP sau 120 CP. Pentru prima data, aceasta motorizare este disponibila cu un propulsor mild hybrid de 48 V, optional pentru varianta de 100 CP sau standard pentru cea de 120 CP. La baza gamei se afla motorizarea 1,2 MPi, care dezvolta o putere de 84 CP.
1,0 T-GDi
Propulsorul T-GDi de 1 litru este disponibil in variantele de 100 CP sau 120 CP. Pentru prima data, aceasta motorizare este disponibila cu un propulsor mild hybrid de 48 V, optional pentru varianta de 100 CP sau standard pentru cea de 120 CP.
1,2 MPi
Motorizarea 1,2 MPi, cu patru cilindri, dezvolta o putere de 84 CP si este asociata unei cutii de viteze manuala cu cinci trepte.
Propulsorul mild hybrid de 48 V contribuie la reducerea emisiilor. Bateria de 48 V se
reincarca automat in timpul deplasarii, datorita sistemului de franare regenerativa.
Start
Sistemul mild hybrid ofera avantaje in special in traficul urban, spre exemplu, dupa o oprire la semafor. Datorita generatorului de pornire MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), repornirea se face mai rapid si mai usor, folosind energie din bateria de 48 V.
Accelerare.
Pe perioada de accelerare, MHSG sustine motorul termic cu o putere suplimentara intre 4 si 10 kW, in functie de nivelul de incarcare a bateriei si de gradul de accelerare impus de conducatorul auto. In momentul in care a fost atinsa viteza dorita, sistemul MHSG trece in mod neutru si nu mai distribuie energie. Drept urmare, poate fi redus nivelul emisiilor si al consumului.
Viteza constanta.
La o viteza constanta, sistemul MHSG este fie inactiv, fie actioneaza ca un generator incarcand bateria de 48 V, in functie de nivelul de energie disponibil.
Recuperarea energiei.
La franare sau mers inertial, rotirea volantei alimenteaza sistemul MHSG, care actioneaza apoi ca un generator cu o recuperare maxima a puterii de la 10 pana la 12 kW. Generatorul converteste energia cinetica de la franare in electricitate si o transmite inapoi la bateria de 48 V.
Sistem start-stop extins.
Cand se ruleaza la viteze mici, functia start-stop se activeaza la 30 km/ h. La o decelerare intre 30 - 0 km/ h si cu ambreiajul decuplat, motorul se opreste complet.
Cu ajutorul iMT, in momentul decelerarii, motorul este decuplat de la transmisie, permitand autovehiculului sa ruleze liber. Tehnologia a fost proiectata pentru a spori eficienta consumului de combustibil.
Pentru pasionatii de condus care prefera sa schimbe treptele de viteza, Hyundai propune o transmisie manuala in sase trepte.
Propulsorul T-GDi de 1 litru poate fi asociat unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj
si sapte trepte de viteza (7 DCT).
Sistemul ISG (Idle Stop & Go), sistemul de control al incarcarii alternatorului (AMS) si anvelopele cu rezistenta redusa la rulare sunt completate de sistemul de recuperare a energiei (ERS): energia cinetica rezultata in timpul franarii se transforma in energie electrica, care este stocata in baterie. Acest proces contribuie la reducerea consumului si a emisiilor.
Mai mult spatiu.
In comparatie cu modelul anterior, volumul portbagajului a crescut cu 25 de litri, ajungand la 351 de litri.
Prea multe bagaje? Noul i20 ofera spatiu suplimentar pentru confortul tau.
Noul i20 este primul model Hyundai din Europa echipat cu sistem audio Bose, dispunand de opt difuzoare, printre care un subwoofer.
Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA).
Pentru prima data, i20 este disponibil cu sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare. LFA mentine autovehiculul pe mijlocul benzii de rulare, la viteze de pana la 180 km/ h.
Sistem de monitorizare a unghiului mort (BCA).
Utilizand tehnologia radar, sistemul monitorizeaza zonele laterale spate ale autovehiculului. In cazul in care un alt vehicul este detectat in momentul in care conducatorul auto semnalizeaza o schimbare a benzii de rulare sau un viraj, sistemul emite un semnal sonor.
Sistem de avertizare pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier (RCCA).
In zone cu vizibilitate redusa, sistemul alerteaza conducatorul auto in legatura cu apropierea unui alt vehicul din spate si actioneaza automat frana.
Sistem de asistenta la coliziune frontala (FCA) cu detectare pietoni si biciclisti.
Cu ajutorul senzorilor radar si al camerei frontale, FCA aplica automat o forta de franare pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila.
Sistemul avertizeaza sonor si vizual conducatorul auto, adaptand automat viteza.
Pentru evitarea coliziunilor la parcarea cu spatele (PCA-R), sistemul franeaza automat.
SPECIFICATII & PRETURI
NEW i20 5DR 1.2 79CP COMFORT
Pret: 15.708 € (TVA inclus).*
NEW i20 5DR 1.2 79CP LED LINE
Pret: 17.850 € (TVA inclus).*
NEW i20 5DR 1.0T-GDi 100CP LED LINE
Pret: 18.921 € (TVA inclus).*
NEW i20 5DR 1.0T-GDi 100CP 7DCT LED LINE
Pret: 20.111 € (TVA inclus).*
*Se adauga:
- Vopsea nemetalizata Atlas White: 190 €
- Vopsea metalizata: 417 €
- Vopsea perlata: 464 €
Toate preturile exprimate includ TVA.
* Campurile marcate cu * sunt obligatorii